Інформаційна культура менеджера з соціальних комунікацій в Україні
Ключові слова:
інформаційна культура, соціальні комунікації, комунікаційний менеджмент, компетенції менеджераАнотація
У роботі проаналізовано значення інформаційної культури для менеджерів із соціальних комунікацій в Україні, обґрунтовано її важливість у професійному зростанні та ефективності комунікаційних стратегій. Визначено основні компетенції менеджера у сфері соціальних комунікацій, а також окреслено ключові виклики та тенденції у розвитку інформаційної культури.
Посилання
Бебик В. M. Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві: психологія, технології, техніка паблік рилейшнз. Київ: МАУП, 2005. 440 с.
Шпак Н. О. Комунікаційний менеджмент: сутність та розвиток. Економіка та держава. 2010. № 2. С. 30–33. URL: http://www.economy.in.ua/pdf/2_2010/10.pdf
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-12-20
Як цитувати
[1]
Кирилюк , Н.С. і Охріменко , Г.В. 2024. Інформаційна культура менеджера з соціальних комунікацій в Україні. Прикладні аспекти сучасних міждисциплінарних досліджень. (Груд 2024), 273-274.
Номер
Розділ
Секція 5. Журналістика та соціальні комунікації