Інформаційна культура менеджера з соціальних комунікацій в Україні

Автор(и)

  • Н. С. Кирилюк Національний університет «Острозька академія»
  • Г. В. Охріменко Національний університет «Острозька академія»

Ключові слова:

інформаційна культура, соціальні комунікації, комунікаційний менеджмент, компетенції менеджера

Анотація

У роботі проаналізовано значення інформаційної культури для менеджерів із соціальних комунікацій в Україні, обґрунтовано її важливість у професійному зростанні та ефективності комунікаційних стратегій. Визначено основні компетенції менеджера у сфері соціальних комунікацій, а також окреслено ключові виклики та тенденції у розвитку інформаційної культури.

Біографії авторів

Н. С. Кирилюк , Національний університет «Острозька академія»

здобувач вищої освіти

Г. В. Охріменко , Національний університет «Острозька академія»

канд. іст. наук, доцент, зав. кафедри документознавства та інформаційної діяльності

Посилання

Бебик В. M. Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві: психологія, технології, техніка паблік рилейшнз. Київ: МАУП, 2005. 440 с.

Шпак Н. О. Комунікаційний менеджмент: сутність та розвиток. Економіка та держава. 2010. № 2. С. 30–33. URL: http://www.economy.in.ua/pdf/2_2010/10.pdf

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-20

Як цитувати

[1]
Кирилюк , Н.С. і Охріменко , Г.В. 2024. Інформаційна культура менеджера з соціальних комунікацій в Україні. Прикладні аспекти сучасних міждисциплінарних досліджень. (Груд 2024), 273-274.

Номер

Розділ

Секція 5. Журналістика та соціальні комунікації