Інформаційна культура менеджера з соціальних комунікацій в Україні
Keywords:
інформаційна культура, соціальні комунікації, комунікаційний менеджмент, компетенції менеджераAbstract
У роботі проаналізовано значення інформаційної культури для менеджерів із соціальних комунікацій в Україні, обґрунтовано її важливість у професійному зростанні та ефективності комунікаційних стратегій. Визначено основні компетенції менеджера у сфері соціальних комунікацій, а також окреслено ключові виклики та тенденції у розвитку інформаційної культури.
References
Бебик В. M. Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві: психологія, технології, техніка паблік рилейшнз. Київ: МАУП, 2005. 440 с.
Шпак Н. О. Комунікаційний менеджмент: сутність та розвиток. Економіка та держава. 2010. № 2. С. 30–33. URL: http://www.economy.in.ua/pdf/2_2010/10.pdf
Downloads
Published
2024-12-20
How to Cite
[1]
Кирилюк , Н.С. and Охріменко , Г.В. 2024. Інформаційна культура менеджера з соціальних комунікацій в Україні. Прикладні аспекти сучасних міждисциплінарних досліджень. (Dec. 2024), 273-274.
Issue
Section
Секція 5. Журналістика та соціальні комунікації