Дистанційне навчання: особливості взаємодії викладача та здобувача вищої освіти
Abstract
В умовах пандемії заклади вищої освіти при організації навчального процесу стикаються з новими викликами сьогодення. Зокрема, постає питання щодо ефективності взаємодії між основними учасниками освітнього процесу: викладачами та здобувачами вищої освіти. У зв’язку з цим актуалізується необхідність впровадження елементів дистанційного навчання та окреслення можливостей використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.
References
Задорожна О. М. Особливості комунікативної взаємодії суб'єктів педагогічного процесу в освітньому середовищі із застосуванням дистанційних технологій. Освітній дискурс. 2021. № 33 (5). С. 42–53.
Джеджера К. В., Джеджера О. В. Навчальна мотивація здобувачів вищої освіти як проблема вимушеного дистанційного навчання в умовах карантину. Tasks and problems of science and practice : abstracts of XIII International Scientific and Practical Conference. Berlin, Germany 2021. С. 237–239.
Дутко О. М., Лебідь І. Ю. Проблеми та особливості проведення лекції в умовах дистанційного навчання. Педагогічна освіта: теорія і практика. 2021. № 30. С. 19–32.
Stevanović A., Božić R., Radović S. Higher education students' experiences and opinion about distance learning during the Covid-19 pandemic. Journal of Computer Assisted Learning, 1–12. https://doi.org/10.1111/jcal.12613
Вороніна Г. Р. Комп’ютерно орієнтовані технології у процесі вивчення іноземних мов. Науковий вісник кафедри Юнеско КНЛУ. 2013. №. 27. С. 250–255.
Moodle і Microsoft Office 365: разом краще. URL: http://erudyt.net/novini/novini-vishhoiosviti/moodle-i-microsoft-office-365-razom-krasche.html. (дата звернення: 04.11.2021).