Штучний інтелект як інструмент дезінформації

Authors

  • А. М. Сушинська Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • К. М. Родигін Донецький національний університет імені Василя Стуса

Keywords:

штучний інтелект; Chat GPT; Midjourney; дезінформація; фейк

Abstract

Штучний інтелект – це галузь комп’ютерних наук, які можуть виконувати завдання, що традиційно вимагають людського інтелекту. Його можливості охоплюють широкий спектр сфер, зокрема медицину, фінанси, розпізнавання образів, ігри, робототехніку, переклад та створення картинок. Штучний інтелект розвивається досить швидко, і його застосування може мати значний вплив на суспільство, адже матеріал, який він створює, може ефективно маніпулювати нами та нашою свідомістю.

Author Biographies

А. М. Сушинська , Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувачка вищої освіти

К. М. Родигін , Донецький національний університет імені Василя Стуса

канд. філос. наук, доцент, доцент кафедри журналістики та соціальних комунікацій

References

The Next Great Misinformation Superspreader: How ChatGPT Could Spread Toxic Misinformation At Unprecedented Scale. NewsGuard. January 2023. URL: https://www.newsguardtech.com/misinformation-monitor/jan-2023/ (дата звернення: 24 жовтня 2023).

Лорян Р. Штучний інтелект як суперінструмент для дезінформації та пропаганди. ОПОРА. 30 січня 2023. URL: https://www.oporaua.org/polit_ad/shtuchnii-intelekt-iaksuperinstrument-dlia-dezinformatsiyi-ta-propagandi-24507 (дата звернення: 14 листопада 2023).

Stokel-Walker C., We Spoke To The Guy Who Created The Viral AI Image Of The Pope That Fooled The World. BuzzFeedNews. March 27, 2023. URL: https://www.buzzfeednews.com/article/chrisstokelwalker/pope-puffy-jacket-ai-midjourney-imagecreator-interview (дата звернення: 15 жовтня 2023).

Published

2024-01-04

How to Cite

[1]
Сушинська , А.М. and Родигін , К.М. 2024. Штучний інтелект як інструмент дезінформації. Прикладні аспекти сучасних міждисциплінарних досліджень. (Jan. 2024), 274-276.

Issue

Section

Секція 5. Журналістика та соціальні комунікації